Thursday 7 July 2011

PALLAS TEAM BUILDING

Inilah tasik bukit merah... kat sini la kami kena "dera" gara gara team buillding la....
ni la juara " berpelampong beramai ramai kat tasik tu.... tahniah pada kumpulan ini...errr... aku pun dalam kumpulan ni jugak!!! syabas kat aku!!
nunnnnn kami p berkayuh di tengah tengah tasik...takot pon ada, karang lemas kang... " ada buaya ker?" adoiii mulut sapa la yg cakap bukan bukan nih... diam diam udah ler...
eh?? aku ni maintain ensom , tengah bertanding pon sempat lagi lambai kt camera man....


ni masa nak siap kan pelampong kami... 10 orang satu pelampong tau... huh!! macam nk pecah jer pelampong tuh...
dengar taklimat cara cara nk buat rakit pelampong...
sesi panaskan badan sebelum turun ke tasik....



kena dera tengah panas buat "caterpiller walk" dah panas ,angin kuat , abis belon terbang..banyak kali kena ulang semula aksi ni...
walaupun penat tp enjoy.... puas hati lah.......

2 comments:

  1. wow syoknya p team building..aku punya bln oktober nanti.

    ReplyDelete
  2. aku tak leh abis kan game team building nih, pada hari pertama... sbb kena tlg uruskan progrm dinner pulak mlm tu... sbg comitee... kena ler wt kerja....

    ReplyDelete