Saturday 17 September 2011

AKTIVITI...


hari jumaat td, aku dan geng geng p main bowling... satu akyiviti yang aku suka , tapi main tak reti!!! ha..ha..ha..
abis satu badan lenguh-lenguh...adoiyaiii.... sapa la cipta bola bowling hah?? awat berat yang amat?? dengan tangan aku yang melidi nih, mana leh hayun bola tuh kuat2.... kalo main tuju tin ka, kasut ka ... teror arrr aku....leh jadi juara peringkat planet la aku...
ha..ha...
Tapi kalo ada bowling centre kat p.buntar ke atau yang lebih dekat sikit... kan bestttt!!!!!! ni makkk aiii jauh bebenor nk p ke megamall tuh... mana nk bayar minyak lagi, tol lagi dan makan ( satu aktiviti paling aku suka!!)..
Walaupun abih satu badan jadi sakit , masa main seronok, dok gelak kt member yang lain...
asyik cuci longkang jer... longkang kat rumah tak pernah cuci pun....!!!
aku rasa kan ada yang sabotaj la pin bowling aku tuh... ada yang p buh gam gajah kot kt bawah dia,sebab tu banyak pin bowling aku berdiri tegak je!!! tak menguit pun... heran aku....
ok... sekadar melawak ja nooo....
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment