Thursday 6 October 2011

aku dan rakan2..


emmm ... ari ni kepala aku pening sikit... banyak masaalah kerja.Tadi bertekak gan manager aku.. dia selalu kalut sangat...dan siap tukar plan yang aku buat... adoiiii biar la aku buat kerja aku...malaslah aku nk ingat benda2 macam nih...
Biar lah ,yang sudah tu sudah la... Tak guna jugak masing2 dok tegakkan benang yang basah...Harap2 sok aku p kerja dengan semangat yang baru... Korang Doakan lah...
masa duk pening2 ni, aku hiburkan hati aku dgn belek2 album ... dan terjumpalah gambar kt atas ni.Eh!! cantik la gambar ni... Baru aku perasan..Aku pun dah lupa sapa yang snap gambar ni...yang pastinya bukan aku!!!
syabas si tukang snap...
Gambar ni di ambil masa ANNUAL DINNER REJAM CLUB tahun lepas... kt old town parit buntar...
Posted by Picasa
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment