Saturday 22 February 2014

shaklee bisnes mudah

Salam semua...
Hari tuu aku ada post pasai MLM yang aku ceburi... jadi hari ni aku nk ceritalah pasai bizz ni.
Aku join pon baru jer, tak sampai sebulan. Jadi maklumat yang aku nk sampaikan ni pon  sikit jer lahh...maklumlah baru nk belajar lah katakan..
Bisness yg aku buat ialah shaklee., iaitu produk supplrment nombor satu di dunia.
Sebab apa aku join? Aku join sebab aku yakin pada syarikat, produk, dan cara bisness ini di jalankan..Di mana ianya menitik beratkan perkongsian,pertolongan dan bukan menjual semata mata.
Tak perlu keluar untuk seminar, meeting dan sebagainya..hanya melalui laman sosial seperti whatsapp, telegram  dah boleh belajar.Dalam whatsaap & telegram aku di ajar oleh senior2 yang dah berjaya.setiap pertanyaan akan dijawab dengan kadar segera.Tip2 nak cemerlang dalam bisness ini juga akan diberikan secara PERCUMA.
Shalee adakah supplemet untuk kesihatan, jadi semua lapisan masyarakat memerlukannya.Jika tidak mampu untuk membeli set lengkap anda boleh mengambil set yang paling bajet.
Antara set nya adalah set gout, darah tinggi, diabetis, kurus lansing, resdung,sendi tulang dan macam2 lagi lah...
Tak rugi anda melabur dengan shaklee..cubalah...
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment