Monday 28 November 2011

LOST WORLD OF TAMBUN

Ronda kali ini juga , masih berada di kawasan ipoh, Kali ini saya perkenalkan kepada korang semua taman tema yang popular di Perak, iaitu LOST WORLD OF TAMBUN. Tiket masuk cuma RM45 bagi dewasa, dan kanak kanak ketinggian bawah 90 cm adalah percuma. Gambar di bahagian atas tu adalah sebahagian daripada binatang yang terdapat di petting zoo.
Inilah pintu utama lost world. Yang menarik nya di sini adalah , kita tak perlu membawa dompet kita semasa mandi... simpan jer dalam loker... pasti selamat. Perbelanjaan disini menggunakan e-wallet. tambah kan nilai e-wallt korang dan bersedia untuk berbelanja di lost world.E wallet korang berbentuk gelang yang di pakaikan ditangan... Menarik kan??

Ini adalah antara gambar -gambar yang sempat aku dan rakan -rakan snap.Lihatlah pada kehijauan latar belakang..... cantikkkk sesangat......



aksi spontan aku dan geng........



Pak belang yang ada di lost world...

aksi kakak tua bersama abang tua...he...he..

yang ni sama, tapi tak serupa kan??? aku lebih ensom dari "dia" kan??

antara aksi aku dan member aku...

sempat aku dan rakan2 buat "part time" melombong bijih...he...he...Kalau kena buang kerja gan Pallas, kami kerja disini ajer la.... ha...ha...



Posted by Picasa

1 comment:

  1. oh, dulu saya part time kat sini, before sambung study (mase tu kuno lagi takde e-wallet) btw rindu LWOT. surely i'll go there (belakang rumah je pun) this semester break :)

    ReplyDelete