Sunday 8 January 2012

LEPAK DI MELOR INN.(P.BUNTAR)

Entri ronda-ronda kali aku bawa korang ke Melor Inn coffee house di Parit Buntar.Sebenarnya aku kesini sebab memenuhi aktiviti"The Gang" iaitu melepak sambil sembang2.Yang berbaju merah itu lah manager coffee tu... sahabat lama aku masa sekolah dulu.


Gambar yang tengah tu makanan aku, iaitu nasi goreng ikan masin...ummmphhh sedap!.kawan aku makan nasi goreng cendawan... ( tuuu pinggan dia dah licin, sebelah pinggan aku)
Harga di sini berpatutan.. tak lah mahal seperti yang orang ramai jangkakan...
Melihat dari suasana dia , macam tak percaya harga nya lebih murah...Jangan takut untuk kesini, makanan sedap, dan harga yang di bayar pun berpatutan...

2 comments:

  1. owh.sempoi ampa no..., bila pian pindah MelorInn?

    ReplyDelete
  2. pian pindah dah lama... masa raya tadi...

    ReplyDelete