Monday 23 January 2012

SETEM.... ??

"Hobi saya ialah mengumpul setem". Wujud lagikah ayat tuu??? Rasanya budak -budak sekarang dah tak kenal setem dah.kalau SMS,MMS,GAME, tu dia orang tahulah...Seperkara lagi, hobi budak- budak zaman sekarang ni ialah PS2,FB, alat kawalan jauh( kereta @ heli). Mana lah nak ada hobi mengumpul setem dah... betul takkk??? Bagi aku ....,inilah hobi aku sewaktu zaman budak- budak dulu... dan ianya masih lagi berada dalam simpanan aku..Tenguk lah antara koleksi setem masa dulu-dulu.. cantik tak?

aku rasa ada yang tak pernah nampak setem ni kan?? BETUL TAK??

2 comments:

  1. setem yang bawah sekali warna kelabu tu penah tengok..

    salam kenal..singgah dari blog PCL =)

    ReplyDelete
  2. eh... salah tu...!!! sape kata? deno pernah tengok sume setem kat atas... deno nie pengumpul setem taw... yg dulu2 punye pun ada... banyak...! luar negara pun byk! :) deno folo en saidi! :)

    ReplyDelete