Thursday 30 June 2011

20 tahun dahhhhhh aku kerja....

pejam celik pejam celik, dah 20 tahun aku jadi warga PALLAS... Emm... macam tak percaya jer, rasa macam baru jer amik S.P.M. ha..ha... lepas jes spm kt sini la aku cari makan....
Cantik tak jam anugerah aku?? jangan jelesss.... Aku jadi warga PALLAS dgn gaji RM8 sehari, sampai la sekarang ni dah berubah la skit gaji tu....tapi kalau nak di bandingkan dengan berapa lama aku bekerja , tak berbaloi lah, tp dah itu jer yg aku pandai iaitu,buat kasut...
ni la geng geng se "opis" aku.... oh ya lupa nak bagi tahu, kami buat diner tahun ni di Bukit Merah Lake Town..ni sebenarnya sebelah malam , Dah abis pun dinner... sebab tu aku berpakaian santai jer....
yang ni pula , masa terima award ...di atas stage...
bersama executive director dan manager ....

3 comments: