Sunday 12 June 2011

salam pembukaan...




salam. semua...
terima kasih kerana meninjau blog ini...
aku baru nak belajar blog nih, jadi banyak lah kekurangan ...
maaf ya, blog ni masih belum sempurna sifat...budak baru belajar la katakan...
terima kasih pada "sifu" saya iaitu cikgu yanti yg mengajar saya membuat blog ni, dan tak jemu2 menjawab soalan2 dunia blog ni.....terima kasih cikguuuuu.... jasa mu tetap aku kenang...
Di blog ini aku akan menulis tentang apa yg berlaku di sekeliling aku...itulah yang di katakan AKU & DUNIA & SESUATU...
AKU - mencerita kan tentang pengalaman ,pahit manis yg aku lalui....
DUNIA-menceritakan tentang apa yg berlaku di sekeliling kita pada kehidupan ini...
SESUATU- menceritakan tentang orang,benda,atau apa sahaja yg yg berada di sekeliling aku...

1 comment:

  1. Gud Luck...!

    lebih ramai yg hadir dlm dunia blog..lebih meriah rasanya...apa lagi dengan kehadiran kwn2 lama...

    sesuatu yg mengamit memori yg tak pernah keluar dari mulut blogger..hanya tersurat utk meluahkan apa yang tersirat.

    well done...all the best.

    ReplyDelete