Sunday 12 June 2011


hari ini bermula lah kehidupan aku sebagai penulis blog. Aku akan terus meluahkan apa yg ada di hati dan kepala aku...
harapan aku agar semua dapat manfaat di blog aku dan sekurang kurang nya dapat menghiburkan hati.... kerana aku lebih suka menulis secara humor... ringan dan ringkas.
Kepada kawan2 yg rapat , saudara terdekat,kwn se"kilang" sudi sudikan lah merehat kan minda membaca hasil nukilan aku....
Jika ada kesalahan atau tersilap ,harap di maaf kan kerana aku masih baru dalam dunia blog ni.. Dan jika ada yg sudi, tolong lah tunjukkan cara,tip dan sebagainya kepada aku. Aku perlukan bimbingan, ilmu dari blogger2 semua..
jika tersalah,silap tegurlah aku, tapi jangan lah aib kan aku...
sekian...

2 comments:

  1. welcome to be blogger...n happy blogging.

    p/s : blogging kena ikhlas baru la idea mcm air yg mengalir...

    ReplyDelete
  2. sila beri tunjuk ajar ya......

    ReplyDelete